Пишете ни

Начини за доставка

Еконт

  • Вашата поръчка ще бъде доставена от куриерска фирма Еконт.

 

  • Доставката ще бъде извършена до 2 работни дни във всички градове, където има филиал на ф-ма Еконт, за останалите населени места срокът за доставка е от 5 дни.

 

  • Списъкът на всички офиси на Еконт, които са повече от 600, можете да разгледате на сайта https://www.econt.com/find-office

 

  • Веднага след изпращането на Вашата поръчка ще получите от нас уведомителен имейл с данните, необходими за проследяване на пратката.  

 

 

  • В случай на неуспешна доставка, ф-ма Еконт ще извърши още един опит за доставка.

 

  • След два неуспешни опита, Вашата пратка ще бъде оставена в някой от офисите на Еконт, от който ще имате възможност да вземете пратката в 7-дневен срок.

 

  • Можете да пренасочите пратката на друг адрес в рамките на града или в друг офис на Еконт.

 

  • Моля, при приемането на пратката проверете състоянието на опаковката на колета, а то предимно, дали по някакъв начин не е увредено нашето тиксо и дали върху тиксото не е поставено тиксо с друг надпис, бяло или прозрачно тиксо. В случай на каквото и да е било увреждане или подозрение за увреждане, посочете тази информация и описание на увреждането в протокола на водача при подписване приемането на пратката.  При съмнение относно състоянието на опаковката или пратката имате право да откажете приемането на пратката. В такъв случай, моля свържете се непосредствено с нас и ни уведомете как желаете да постъпим. 

 

  • В случай, че приемете пратката и впоследствие установите, че съдържанието ѝ е увредено, моля свържете се с нашия отдел „Обслужване на клиенти“.

 

  • Не предлагаме опция "Преглед и тест преди заплащане"